Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Sminkfavoriter!

2018-02-12 @ 18:15:00 Publicerad i Allmänt,

 
     Här kommer tre stycken sminkfavoriter som jag har använt mig av en hel del:
 
● "Healthy mix serum - gel foundation" från Bonjois. En härlig foundation som jag köpte när jag var i
     London förra våren. Men nu börjar den ta slut, måste nog klicka hem en ny. Älskar hur den går in i
     huden när man applicerar den och hur lätt den känns. Good skin in a bottle, helt enkelt! 
 
● "Dose of dew" - face gloss från NYX. En highlighter i stickform som jag verkligen älskar! Under
     förra hösten var jag på jakt efter en creme highlighter som inte var glittrig utan skulle mer ge ett
     fint "glow". Den gör verkligen denna! Spring och köp, om du är ute efter den perfekta highlightern.
 
● "Wake me up" - concealer från Rimmel London. Denna concealer är lätt och krämig som passar
    riktigt bra att applicera under ögonen för att täcka mörka ringar. En riktig vardagsfavorit hos mig!
 
    Hoppas ni får en mysig måndagskväll! Kram på er! ♥︎
 

Kommentarer

Postat av: Netti Starby

Publicerad 2018-02-13 19:53:31

Jättebra tips! :-D Kramis

Postat av: MALIN

Publicerad 2018-02-13 20:24:50

Svar: Åh ja, tack!!!! Försökte hitta vem jag lånat listan av men hittade inte. Länkar ditt namn direkt! Kram

Postat av: Matilda Berlin

Publicerad 2018-02-14 07:56:02

Men åhh vilka bra tips!! Tar emot alla tips jag kan få, hihi!! =) Kram <33

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2018-02-14 08:34:52

bra tips :)

Postat av: Julia Svensson

Publicerad 2018-02-14 08:43:02

Åh så fina favoriter!

Postat av: Meg

Publicerad 2018-02-14 12:48:04

oh, behöver faktiskt en ny concealer, kanske provar den från rimmel nästa gång :)

Postat av: Maria

Publicerad 2018-02-14 20:06:16

Bra med tips! Jag har just hittat ett nytt bra märke som är eko och veganskt! Tror puderfoundation är min favorit än,så smidigt! :)

Postat av: sara

Publicerad 2018-02-15 17:21:42

Kul med lite skönhetstips! :) Hoppas du har en härlig torsdag! KRAM!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv