Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Hello Monday!

2017-08-28 @ 20:02:38 Publicerad i Allmänt,

 
Hej allihopa! Jag är tillbaka från min underbara semester! Ni som följer mig på Instagram, har säkert
sett alla bilder jag har laddat upp under veckan utomlands. Vi njöt av sol och bad varje dag och åt
fantastisk god mat (bland annat stekt/friterad fetaost - saganaki, mums!) med en magisk utsikt över
Parga stad. Kommer garanterat åka tillbaka till det stället!

Idag har jag jobbat min första dag efter semestern, riktigt skönt att få komma
tillbaka till alla rutiner i vardagen igen. Hoppas ni haft en fin måndag!

Kram ♥︎
 

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2017-08-28 20:22:28

Vad härligt att ni har haft det så bra :) Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2017-08-29 07:41:14

Vilken härlig bild!

Postat av: Matilda Berlin

Publicerad 2017-08-29 08:13:03

Välkommen tillbaka fining! SÅ kul at höra att ni hade det bra =)) kram <3

Postat av: sara

Publicerad 2017-08-30 11:57:08

Lät som en lyckad och alldeles underbar semester det! :) Hoppas det går bra på jobbet igen :) KRAM!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv