Felicia Karlström - storasysteralskarmode

En höstlista!

2016-09-14 @ 16:44:00 Publicerad i Allmänt,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vad shoppar du mest i höst?
Jag kommer satsa på mycket stickat, off shoulder, gärna i färgerna vinrött, grått, mauve och sammet. Sen är jag på jakt efter ett par overknee-stövlar, då jag funderar på att beställa hem ett par. 

Vad ser du fram emot i höst?
Redan nu på fredag, så tar jag flyget upp till Luleå för att hälsa på min bästa kompis Amanda. Sedan så ser jag fram emot att mammas bästa kompis släkt kommer besöker oss om två veckor. 

Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten?
Idag har jag varit till frisören för att få en kallare ton och klippa håret. Så det blev en del förändring skulle jag vilja säga.

Vilket plagg gör den perfekta höst-outfiten?
Jag skulle säga en kappa, sneakers och en fin halsduk.

Favorit-sminkprodukter inför hösten?
Skulle nog säga min ögonbrynspenna från Anastasia och ett bronzerpuder från Too Faced.

 
Vad är det bästa samt sämsta med hösten? 
Det bästa måste nog vara att man kan tända massa ljus, dricka té och mysa framför serier och filmer. Sämsta med hösten är väl att det blir mörkt så fort på kvällen och att det blir så kyligt.

Favorit-nagellack i höst?
Jag måste nog säga färgen "Touch Up" från Essies gel-kollektion.

Dricker du något speciellt under hösten?
Jag kommer nog beställa in mer chailatte istället för kaffe.

Favorit-höstplagg?
Då säger jag nog min rosa kappa och sneakers.

Favorit-serie under hösten?
Oj så svårt, men Keeping Up With The Kardashians, Rob & Chyna är väl favoriterna just nu.

Lista från fina Malinkristine!

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2016-09-14 17:34:24

Sååå kul att läsa dina svar :) Fina du! Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2016-09-14 22:49:36

Vilken rolig lista! Var kollar du på rob & chyna? Har bara hittat ett avsnitt än så länge!

Postat av: Caroline Blomberg

Publicerad 2016-09-15 11:11:49

Härlig list, den här måste jag också göra!

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2016-09-15 11:47:14

kul lista :)

Postat av: Fani

Publicerad 2016-09-15 12:06:38

Alltid lika kul med listor, ska med ta och göra denna nån dag :) Och kul att läsa dina svar!

Postat av: N a t h a l i e

Publicerad 2016-09-15 16:01:10

Vilken jättehärlig lista! :) Kram

Postat av: Piezes

Publicerad 2016-09-15 16:45:22

Kul att läsa!:D kram

Postat av: sara

Publicerad 2016-09-16 08:58:51

Kul med höstlista och underbara höstbilder! Hoppas du får en fin fredag :) KRAM!

Postat av: VERONICA - fashionblog

Publicerad 2016-09-16 11:00:58

Gud så härligt inlägg! :)

Postat av: Meg

Publicerad 2016-09-17 09:51:12

kul lista, och mysiga bilder du har där!

Postat av: Louise

Publicerad 2016-09-17 10:43:47

Härlig lista!

Postat av: jannice

Publicerad 2016-09-21 12:25:27

Rolig lista!=)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv