Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Söndagslista!

2016-11-06 @ 19:31:00 Publicerad i Allmänt,

Beskriv dina tre bästa hösttips?
Krypa ner i soffan med en härlig filt, tända ljus och en bra serie.

Vad har du på TO-DO listan just nu?
Imorgon blir det tillbaka på jobbet igen, ska försöka hitta på mer kreativa middagar framöver. Ska
börja kolla på en ny serie "Eyewitness", som två tjejkompisar rekommenderade. Försöka få in fler
promenader/löpning efter jag har slutat jobba på dagarna.

Bästa musiken för en regnig eller snöig dag?
Nu i helgen spelade jag Spotify-listan "Christmas Peaceful Piano", som var helt ljuvlig att lyssna på
när snön föll ner utanför fönstret. Måste ta och spela den listan mer nu i november/december.

Vilka serier/filmer skulle du rekommenderar för tillfället?
Jag rekommenderar absolut serien "Westworld", som jag totalt har fastnat för. Sen älskar jag
"Veckans brott" på tisdagar (GW är ju bäst!) och när det kommer till film så skulle jag tipsa om
Bridget Jones Baby (höll på att skratta ihjäl mig i biosalongen, perfekt söndagsfilm!)

Vad skulle du göra en ledig helg?
Då skulle jag nog umgås med min familj hemma i Sundsvall eller så blir det häng här i
Söderhamn med underbara vänner som kommer och hälsar på ♥︎

Hur klär du dig under hösten/vintern?
Just nu i höst kör jag på min rosa kappa (så fin kontrast till den vita snön) eller min beiga kappa.
Men desto mer kyla så kommer jag ta fram min varma bikerjacka med fårpäls (som påminner
om den till höger i bild ovan).

Bästa sminktipset nu i höst?
Jag skulle nog säga en mörkbrun ögonskugga i creméform. Kan absolut rekommendera
H&M's mörkbruna nyans.

Har du någon rolig inplanerad resa framöver?
Jag har lovat Caisa att hälsa på henne nere i Stockholm framöver! Så det kommer bli underbart,
att få springa runt i huvudstaden igen.

 

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2016-11-06 22:19:40

Vilken mysig lista :) Den snor jag gärna! Kram

Postat av: linda

Publicerad 2016-11-07 02:36:13

Åh vilka snygga jackor!

Postat av: J

Publicerad 2016-11-07 07:37:02

Älskar att krypa ner i soffan med en filt!!

Postat av: freja

Publicerad 2016-11-07 13:15:17

måste kolla upp den där spotify-listan. Är helt sugen på julmusik haha :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-07 22:04:02

Vilket roligt inlägg att läsa! Älskar H&M's ögonskuggor i crèmeform <3

Postat av: Tilda Barkselius

Publicerad 2016-11-07 22:08:20

GW är ju för härlig :)

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2016-11-08 12:38:24

Härlig lista :)

Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Publicerad 2016-11-08 15:50:00

Mysig lista! Är verkligen härligt med höst :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-11-10 15:36:49

Härlig lista!! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2016-11-14 22:28:01

kul att läsa :)

Postat av: MATILDA

Publicerad 2016-11-21 23:41:13

Åh alltid lika kul att läsa dessa listor och lära känna en mer :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv