Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Buuuuu, snart är det Halloween!

2012-10-23 @ 19:25:52 Publicerad i Allmänt,

Bild illustrerad av mig
 
Snart är Halloween och jag bara älskar denna högtidEftersom jag är uppväxt med det. 
Varje år firar min familj och min farbrors familj, Halloween hos farmor & farfar. Min farmor &
farfar klär alltid ut sig( + jag och min syster) och dom bjuder dessutom på goda och läskiga
maträtter och dessutom pumpor som lyser utanför vid deras ingång. Underbart!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-10-23 20:02:16

Oh mysigt juh! :) Jag har dock aldrig direkt firat. Men gillar fina pumpor och tända ljus. ;)

Svar: Jasså, älskar Halloween!!!
Felicia Karlström

Postat av: Annika Soulcityguide

Publicerad 2012-10-23 21:59:46

Det låter jättemysigt! :D

Svar: Jaa!
Felicia Karlström

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2012-10-23 23:40:38

Jaa, jag använder bara Bare Escentuals smink och hudvårdsprodukter, älskar dem! :)

Svar: Okej, kanske ska kolla in dom då. Tycker dom är lite väl dyra...
Felicia Karlström

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-10-24 09:51:01

men åh vilken rolig och mysig tradition:D
hoppas du får en underbar onsdag!!:)

Svar: Ja, superhärlig tradition! :) Tack detsamma!
Felicia Karlström

Postat av: Frida

Publicerad 2012-10-24 20:26:35

Hej :) kolla gärna in min blogg för att få inspiration om träning och kost! fridalundgrens.blogg.se

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-10-24 21:30:19

Sv:
Åh, tack snälla du! :)

Kram

Svar: :)
Felicia Karlström

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv