Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Welcome May!

2011-05-01 @ 15:59:40 Publicerad i Allmänt,



Då var det en ny månad. Snart är det sommar! Men idag är det kallt och molnigt. Och sista
dagen av påsklovet, har verkligen njutit av varje dag. Det här har jag gjort på mitt lov:

Jag har varit med kompisar, cyklat 2 mil med min kompis Amanda, läst Harry Potter och den vise sten
för andra gången
, solat, varit med min farmor & farfar, busat med min lilla kusin Herman.

Jag längtar redan till nästa lov, SOMMARLOVET 2011 !!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Linnea Isabelle

Publicerad 2011-05-01 16:14:40

Claudia? Jag heter Linnea :) Haha!



Åh vad snäll du är! Jag är tillbaka ny energi, meeen jag tänkte hålla på den ett litet tag till pga den kommande designen! Men ett inlägg kunde jag inte motstå, hehe.

Postat av: matina

Publicerad 2011-05-01 17:41:50

sv: hihi, var med några kompisar och grillade och senare under kvällen gick jag på en fest :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-01 18:59:31

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-01 19:00:13

gud vad duktiga vi var! :D Jag längtar också jättemycket!! ;D

Postat av: N I K E

Publicerad 2011-05-01 20:01:01

Du har verkligen en jättefin blogg cheyen :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv