Felicia Karlström - storasysteralskarmode

life as if your were to die tomorrow

2011-05-28 @ 15:15:38 Publicerad i Allmänt,


Förlåt för en sån dålig uppdatering!
Hann inte blogga igår, var i skolan, shoppade ett par nya shorts till
i sommar, tränade och resten av kvällen bestod av mina två vänner, vi åt svenska jordgubbar och godis ! ♥

Jag lovar att jag ska blogga mer! Ska iväg om en timme till min farbror som fyller år! Så vi ska iväg
och fira honom och imorgon är det morsdag och då ska jag till farmor & farfar! xxx

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2011-05-28 15:49:23

vacker bild!

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-05-28 18:03:08

Fin blogg!:D

allt bra??

Postat av: Linnea Isabelle

Publicerad 2011-05-28 20:19:06

Åh, härligt!

Nu väntar jag på sen middag och när jag har ätit den kastar jag mig i soffan med godis :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv