Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-05-31 09:14:48

härlig bild!



svar: ja, jag hade kunnat göra ett par örhängen också :) men jag tycker det är lite segt för alla har det just nu och sen har jag inte hål i öronen (;

Postat av: GULDVINGAR

Publicerad 2011-05-31 10:36:23

gooooood morning babeeee

Postat av: Linnea Isabelle

Publicerad 2011-05-31 11:37:18

Nejmen oh så skoj! Längtar till jag får börja övningsköra, haha!



Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone skal från mirabling.se. Om du inte har en iPhone själv kan du ju överraska någon annan :)

Postat av: Dilin

Publicerad 2011-06-11 17:31:33

fin bild :)!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv