Felicia Karlström - storasysteralskarmode

I'm finally home!

2011-06-24 @ 14:03:58 Publicerad i Allmänt,



Är äntligen tillbaka efter en vecka på Gotland. Jag kom hem igårkväll, riktigt skönt att vara hemma nu!
Vi hade inte någon tur med vädret dock, det var mulet nästan hela tiden. Trots det så badade jag i
havet varje dag!
Jag måste bara berätta att jag köpte en superfin drömfångare, som jag ska visa er sen!

Idag ska jag fira midsommar hos min farmor & farfar. Det kommer nog bli t-o-p-p-en! (Fast det regnar!)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-24 15:19:11

tack, dom var jättesnygga, glad midsommar på dig med! :D

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-24 16:03:56

härligt med gotland! hoppas ni får mysigt ikväll :)

Postat av: MOLLIE

Publicerad 2011-06-24 16:53:22

åh gottland är så mysigt!

svar: tack så jätte mycket, gud vad glad jag blir :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv