Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Kommentarer

Postat av: Carita

Publicerad 2011-02-27 18:28:15

sv: Åh tack hjärtat!! och harry potter, herregud vad jag älskar honom. när jag var sex år gammal var jag och min bästis förälskade i honom på riktigt och skickade brev och allt. haha puss.

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-02-28 19:37:02

Harry Potter är den bästa bokserien! :')

Postat av: Maja

Publicerad 2011-03-04 17:54:26

Vilken fantastiskt bra idé! ;D Jag älskar det omslaget, det är verkligen sagolikt vackert!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv