Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Som i en saga - en sann historia

2011-08-25 @ 10:00:00 Publicerad i Allmänt,



Ville bara tipsa er om den här vackra och söta filmen som heter "Som i en saga - en sann historia"
som handlar om en verklighetsbaserad berättelse om två flickor i England som 1917 tar ett foto,
som många anser är det första vetenskapliga beviset på att älvor existerar. Fotot leder till att tidens kändisar
som Sir Arthur Conan Doyle och Harry Houdini besöker flickorna.

En perfekt film för en regnig eftermiddag!

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2011-08-25 12:58:30

vilken söt film hihi =)



igår gjorde jag inte så mycket =) tog det lugnt bara. vädret var så himla tråkigt =( gjorde du själv igår? =)

Postat av: ida w

Publicerad 2011-08-25 22:21:26

Ser ut som en fin/söt film :) lite magisk sådär!

Postat av: andrea

Publicerad 2011-08-27 18:29:48

åh, den ser superfin ut!

Postat av: BitterFittan

Publicerad 2011-09-07 03:15:33

Åhhh....DEN ska jag se!!!

Jag är så barnsligt förtjust i 'sagofilmer'!!! =D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv