Felicia Karlström - storasysteralskarmode

working.

2010-10-13 @ 21:25:21 Publicerad i Allmänt,


Bild från weheartit.com

Hej!

Skulle ju blogga när jag kom hem, fasnade vid tvn, åt middag, jobbade matte. Sen kom jag på,
jag har ju en blogg också som jag skulle uppdatera när jag kom hem från skolan. Förlåt!

Är så himla förkyld och imorgon ska det bli storm där jag bor, önskar jag verkligen kunde stanna
hemma med min jobbiga förkylning. Men jag har så mycket att göra i skolan, så jag kan inte!

Godnatt ! ♥

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-13 21:41:23

Var gärna med i min tävling om ett presentkort med 200 kr! Länk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

Postat av: ronja

Publicerad 2010-10-14 08:43:14

fin bild!

Postat av: amanda

Publicerad 2010-10-14 15:56:05

svar: åh tack!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv