Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Kommentarer

Postat av: Denise - Fotograf Spegelkras

Publicerad 2010-10-09 01:59:01

Du vet väl att det är olagligt att publicera andras material utan lov? Det räcker inte bara med att berätta vart bilden är ifrån. Visste du inte om det så borde du googla på upphovsrättslagen och copyright.



Usch vad jag stör mig på människor dom du, tänker anmäla den här bloggen till blogg.se nu, ingen av bilderna som finns verkar ju vara dina egna.

Postat av: ronja

Publicerad 2010-10-09 10:24:57

jättefin bild :)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-09 10:39:38

Vad är det med hon som kommenterat längst upp? O.o



sv: jo, det är ju ganska lite men det känns väldigt kort! :) Men det växer ju ut sen, så det är bara att gilla läget!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-09 11:04:56

Svar Vi får väl hoppas det :D

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-09 11:35:10

Sv: gud vad dåligt. men asså seriöst alla kopierar därifrån. man får typ kopiera från weheartit. hon är ju helt cp! men hoppas det löser sig! :)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-09 11:38:07

Men hon vet nog inte vad weheartit är . "Usch vad jag stör mig på människor som du" HAHA, SOM OM INTE VI STÖR OSS PÅ HENNE?

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-09 11:50:02

Sv: asså man får ju typ det, gå in och kolla!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-09 14:12:38

ALLA laddar upp bilder från Weheartit, även de lite större fotobloggarna/vardagsbloggarna? Bara man länkar så ..



Vet inte om blogg.se kommer att ta det seriöst. Då måste dom nog kolla igenom alla tusentals bloggar som finns ^^

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv