Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Saw 3D..

2010-11-06 @ 22:42:36 Publicerad i ,


bild från weheartit.com

Idag har jag testat 3D, jag såg Saw 3D. Blev dock besviken. Självklart var det bra, men jag blev besviken
på själva 3D, efter en halvtimma orkar jag knappt ha glasögon på mig. Önskar verkligen dom var bekvämre.
Tycker också att det inte var så mycket 3D i själva filmen. Ibland dök det väl upp lite 3D-effekter men sen var
det inte så bra. Om man vill bli imponerad så ska man nog se Avatar, Alice i underlandet eller kanske
Narnia eller Harry Potter som jag såg på reklamen. Såg mycket bättre ut! Men det är min åsikt!

Vad tycker ni om 3D? Har ni testat? Bra/dåligt? Varför?

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2010-11-06 22:51:06

Där håller vi inte med varandra! Jag såg My bloody valentine i 3D och det tog bara över filmen och blev fjantigt. Jag tyckte 3D:n var en ball sideffekt men det "gjorde" inte filmen. Skrev lite kort om det här (http://originalet.blogg.se/2010/november/vad-har-hant-sedan-sist.html), så jag gillade den skarpt!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-11-06 23:08:30

Hihi sorry (a):P

Postat av: ronja

Publicerad 2010-11-07 12:52:55

avatar i 3D är verkligen sjukt bra! :)

sv: ja, sj? :)

Postat av: therese - fotoblogg

Publicerad 2010-11-10 12:17:24

Jag har sett två 3D-filmer på bio nu, resident evil och Saw. Båda har varit lite av en besvikelse faktiskt. Det känns inte som det är så mycket 3D-effekter i tycker jag. Tycker störta skillnaden på vanlig film och 3D är att det blir lite mer djup bara :P Men andra filmer i 3D är säker bättre. :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv