Felicia Karlström - storasysteralskarmode

THE END OF SCHOOL IS SOON HERE !

2010-06-10 @ 11:32:16 Publicerad i Allmänt,



Pic. weheartit.com


Hejsan! Nu är jag tillbaka, jag har varit i åre i två dagar. Jag hade det underbart med min
klass. Nu har jag slutat skolan, men om en timme ska jag på avslutningslunch med alla nior.
Men imorgon så går jag ut nian, gud vad skönt! Ska vara i kyrkan och sen ta i mot alla betyg!

När jag kom hem från Åre, så möttes jag av en ny dator, så nu har jag en liten, söt dator på
mitt rum. Så jag har inga bilder på datorn för tillfället. Men det ska fixas snart! 

Nu ska jag snart måla naglarna på mina två vänner ! :]

Vi hörs.

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2010-06-10 13:43:20

åh så härligt, kul med en ny dator :)

fin bild!

Postat av: Micaela

Publicerad 2010-06-10 13:59:20

Äntligen kommer jag in på din blogg! Har inte funkat på flera månader.. men nu så :)

Postat av: ida somfan.

Publicerad 2010-06-10 16:53:29

sv: haha, det är så läskigt när sånt händer! jag drömde att mitt inlägg med huset skulle komma upp på blogg.se's startsida, och så gjorde det det! :D sjukt

Postat av: ronja

Publicerad 2010-06-10 17:12:48

svar: jag ska se en video på youtube, sj? :) jag har redan fått sommarlov i lördags, snart en vecka sedan :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-10 22:22:33

tack! det hade jag :)

bilden var grymt härlig!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv