Felicia Karlström - storasysteralskarmode

A PICTURE FROM LAST YEAR!

2010-06-03 @ 22:00:53 Publicerad i Allmänt,



En bild fotad för snart ett år sen!


Nu har jag varit på en promenad, en lång. Jag fotade dessutom, min lillasyster. Det blev många
bra bilder. Så jag kommer lägga upp någon imorgon eller på lördag. Imorgon blir det en slapp
dag på skolan, vi ska äta glass, och se på film hela dagen. Sen på kvällen ska jag vara med mina
vänner. Så det blir nog en underbar fredag!


Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-06-04 06:32:38

fin bild

Postat av: JENNSANS mode

Publicerad 2010-06-04 08:23:13

fin bild!

Postat av: ronja

Publicerad 2010-06-04 14:13:08

sv: ja, den var jättegod! vet inte om ni har det i sverige men iallafall har vi köpt det på livsmedel, det är abra en vanlig liten matbutik. säkert finns det typ vid ica och sånt om jag gissar rätt (:

Postat av: ronja

Publicerad 2010-06-04 14:26:45

jättehärlig bild :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv