Felicia Karlström - storasysteralskarmode

TWO PICTURES ♥

2010-07-14 @ 20:24:10 Publicerad i Allmänt,





Här är två nya bilder från idag.

Första bilden är när jag och min familj och mormor var iväg och köpte den
största glassen jag köpt. Vi köpte en glass, och mamma, jag och lillasyster
hjälptes åt att äta upp den. Oj, så mätt man blev.

Andra bilden är fotad hos min moster. Vi hälsade på henne, och jag träffade bla. min
kusin och hennes hund och min mosters hund(2:a bilden). Och vi hade det härlig/plågsamt
i värmen. Men det var trevligt!

Nu ska jag se lite på tv. Imorgon har jag fullt upp, jag ska på familjeträff. Det blir roligt, sen
ska vi äta middag hos några vi känner.


Vi hörs! :)



Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-07-14 23:53:40

Hur länge blir du kvar i Skellefteå? :)

om du har tråkigt nån dag kan du höra av dig, jag och min syrra är kvar tills på söndag.



073-0819087

Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM

Publicerad 2010-07-15 11:35:15

Jag har fullt upp, så jag kan dock inte träffa dig, men kanske i sundsvall :) Idag kan jag inte, och imorgon åker vi hem från skellefteå. Så det var ju synd. KRAM!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-07-15 14:29:46

Ojsan, LILLA glassen. Haha. Var den ens möjlig att balansera? :P

Postat av: Maja

Publicerad 2010-07-15 14:37:03

Härliga bilder:)

Postat av: Frida l fplanting

Publicerad 2010-07-15 15:22:20

Oj vilken stor glass, haha! :D

Gillar din header!

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-07-16 16:19:36

oj viken stor glass :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv