Felicia Karlström - storasysteralskarmode

.RAIN.

2010-07-22 @ 23:50:43 Publicerad i Allmänt,



Här får ni en regn-bild. Jag fotade denna, precis efter jag skrev det förra inlägget.

Idag har jag som sagt varit med mamma och lillasyster på birsta. Jag köpte en topp på
monki. Jag-är-super-nöjd. Sen kl.21:00 såg jag Revolutionary Road, jag tyckte den inte
alls var bra. Jag blev besviken helt enkelt. Men det är ändå mysigt att se på filmer när
det regnar. Så det gjorde inte så mycket, att den var dåligt.

Nu ska jag ladda över några nya låtar till mobilen, och sen ska jag
nog lägga mig. Godnatt alla bloggläsare ♥

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-07-23 01:44:33

regn kan vara bra mysigt ibland, speciellt eftersom det varit så varmt på sistone :)

Postat av: Caisa

Publicerad 2010-07-23 13:30:07

Jag saknar regnet! Det var flera månader sedan det verkligen spöregnade här i Stockholm.

Postat av: josefine

Publicerad 2010-07-23 16:13:01

Hej, haft en bra dag hitills? :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv