Felicia Karlström - storasysteralskarmode

I LOVE SUMMERNIGHTS.

2010-07-11 @ 15:03:04 Publicerad i Allmänt,





Två bilder från fredags kväll. Jag och min familj lyssnade på musik på radion och grillade
marshmallows över ett ljus. - Underbart!

Men igår så städade jag till lite på rummet, det såg ut som en jordbävning. Men det är det
påväg att bli igen, så jag måste nog städa till igen.

Imorgon åker jag till Skellfteå, där har jag släkt. Så jag kommer vara där tills på fredag.
Men jag hoppas det finns internet, så jag kan uppdatera, men vi får se.

Vi hörs ! ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv