Felicia Karlström - storasysteralskarmode

GOTLAND ♥

2010-07-06 @ 01:20:32 Publicerad i Allmänt,







Tre somriga och härliga bilder från Gotland. Fotade idag.

Saker jag har gjort på Gotland;

-  Badat i havet.(Flera gånger!)
-  Solat så jag har blivit brun ♥
-  Käkat massor av glass!
-  Fotograferat enormt mycket ♥
-  Cyklat tandemcykel.
-  Ätit smultron ♥
-  Upptäckt nya platser!

Och har haft en underbar vecka på Gotland. Det har varit sol hela veckan vi var där,
så vi behövde inte klaga på vädret. Havstemperaturen var väl sådär, på Fårö(Sudersand)
var havet väldigt varmt.
Men jag har haft en underbar vecka iallafall.

Kommentarer

Postat av: quynh foto & vardag!

Publicerad 2010-07-06 09:53:37

Frågastund på bloggen, fråga vad du vill & hur mycket du vill, kram! :D



fin blogg btw!

Postat av: ronja

Publicerad 2010-07-06 11:11:40

åh så härligt det ser ut, och härligt det låter :)

jag vill också cykla på en såndär cykel :D

Postat av: hanna

Publicerad 2010-07-06 12:40:12

härliga bilder, verkligen! :)

Postat av: simone

Publicerad 2010-07-06 17:43:18

ser verkligen häärligt ut :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv