Felicia Karlström - storasysteralskarmode

2010-07-03 @ 21:24:29 Publicerad i Allmänt,





Två bilder från "Blå Lagunen" på Gotland som är ett kalkbrott, som har alldeles turkost vatten.
Det får "Blå Lagunen" se väldigt tropiskt ut, dessutom är det varmt i vattnet.

Idag har jag och min familj varit på Fårö(Sudersand) där det var riktigt härligt, dessutom på
vägen hem så svängde vi förbi "Blå Lagunen". Det var verkligen en härlig upplevelse! Så är
du på Gotland, besök "Blå Lagunen".

Vi hörs imorgon, på måndag fyller jag 16 år ! ! !

Kommentarer

Postat av: hanka

Publicerad 2010-07-04 01:11:54

härliga bilder! :)

Postat av: Liza

Publicerad 2010-07-04 16:05:19

fan vad coolt vatten :D

Postat av: Vaiho~

Publicerad 2010-09-22 16:14:42

Blå lagunen<3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv