Felicia Karlström - storasysteralskarmode

CHRISTMAS PRESENTS.

2010-01-02 @ 18:59:18 Publicerad i Övrigt,




Jag har inte skrivit upp alla mina julklappar jag fick än. Så det kanske är dags att göra det?

Här är en julklapp iallfall(på bilden) en fjärrkontroll till kameran. Superbra när man ska fota
sig själv eller varför inte använda det när man ska fota månen? Skulle nog fungera super!
Det måste testas! Här är några grejer jag mer fick:

- Pengar (jag kanske köper ett batterigrepp för de, pengarna.)
- Presentkort
- Fototidning (fotosidan)
- En supersööööött gosedjur från ikea.
- Sunes jul (dvd)

m.m

Kommentarer

Postat av: johannas fotoblogg

Publicerad 2010-01-02 19:35:02

ja okej :) vi var på ett museum i kairo där bland annat tuankhamons guldmask och kistor finns. var fräckt att se!

Postat av: johannas fotoblogg

Publicerad 2010-01-02 20:01:47

man fick tyvärr inte ta med sig kameran in på museet :( men lite bilder på pyramiderna och sfinxen kommer nog :)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-01-05 13:56:43

Trevliga julklappar :)



Sunes jul tröttnar man aldrig på!



Ha det bra :)

Postat av: P R I M M S

Publicerad 2010-01-11 21:22:18

Jag har också beställt mig en sådan fjärris :) KRAM

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv