Felicia Karlström - storasysteralskarmode

répondre à la question.

2010-12-06 @ 07:52:00 Publicerad i Min Vardag,



Vad gjorde du igår:
Sov länge, Var på julmarknad, Bakade pepparkakor med mamma och såg på beck.

Finaste ordet du vet: Föralltid eller Forever.

Hur vill du ha ditt te: Lagomt varmt, inte för varmt och inte kallt. Men inte heller ljummen. Sen ska jag ha
både honung & en skvätt mjölk i!

En bra film:
Amelie, en fransk film. En av mina favoriter.

Vad gjorde du på din senaste födelsedag: 5 juli 2010, cyklade tandemcykel till en egen strand på Gotland, plockade smultron, åkte färja över till fastlandet. Satt i en bil resten av dagen.

Senaste låten du lyssnade på: Justin Bieber - Pray. Jag bara älskar den låten!

Årets händelse: Oj, vad svårt! Kanske att jag gick ut 9:an med bra betyg. Det var underbart! 

Favoritmat: Pasta.

Ditt humör: Glad, för jag fick sovmorgon!

En önskan: Att julen och slutet av 2010 blir bra. Och att självklart 2011 blir ett toppen år! ♥

En lista från lilla Nattkatten.

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2010-12-06 12:49:56

härligt med sovmorgonar :)

Postat av: Sandra - Piffad

Publicerad 2010-12-06 19:43:10

SV: Tack tack :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv