Felicia Karlström - storasysteralskarmode

stu-dying.

2010-12-08 @ 20:18:29 Publicerad i Min Vardag,


Här är ett exempel på hur less jag är på plugget just nu. (Bilden är från weheartit.com)

PLUGG, PLUGG OCH ÅTERIGEN PLUGG. Engelskaprov tills imorgon, matteläxa tills imorgon. Sen har jag
VG-MVG frågor i historia-hemprovet att göra i helgen. Jag har ingen lust att plugga alls just nu. Men
jag är duktig och pluggar mot min vilja.

Ska nog lägga mig snart, men godnatt och önska mig gärna lycka till!

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2010-12-08 21:04:34

tråkigt med plugg! :s

Postat av: Ida

Publicerad 2010-12-09 09:26:01

hatar skolan :P

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2010-12-09 20:00:38

Sv: jag beställer från deras hemsida Eyeslipface.se (något sådant, googla för att få exakt). Sen brukar elf alltid ha massa erbjudanden och ofta har dem gratis frakt! Jag har bara handlat då de varit gratis frakt :) Spana in hemsidan eller deras fbook sida för att få reda på mer :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv