Felicia Karlström - storasysteralskarmode

let it snow, let it snow, let it snow!!!

2010-12-19 @ 12:57:07 Publicerad i Allmänt,




Så här såg det ut i går kväll när jag var ut. Herregud vad snö säger jag bara. Det har snöat i över 2 dygn!!!

Hela natten har det snöat. Enda sen i fredags. Åh vad mysigt det är. Det är verkligen jul. Det är
bara 4 dagar kvar! Jag ska såklart fira hos min farmor & farfar! ÅÅÅhh vad jag längtar! ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik på spotify. Det är så härligt! ♥

xx

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-19 15:41:48

sv; jag laddade aldrig upp :) kopierade bara gif-bilderna o klistrade in dem, utan att ladda upp i själva bloggen :) haha..

Postat av: DAISY

Publicerad 2010-12-19 17:05:12

Åh tackar så mycket! :)

Postat av: Vaiho~

Publicerad 2010-12-21 13:58:28

Sv; I will, och dsm! C:

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv