Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Gott nytt år allihopa!

2010-12-31 @ 14:13:15 Publicerad i Min Vardag,



Tack så mycket alla fina bloggläsare som läser min blogg. Ni ska veta att det betyder guld för
mig. Det är så himla roligt att fotografera och skriva i den här bloggen och sen att ni läsare
kommenterar och klickar sig in här på min lilla bildblogg. Det är så roligt!

Jag är förkyld iallafall. Har lite feber och lite ont i halsen. Sitter och käkar vicks blue och hoppas det blir bättre!
Jag kommer nog fira nyår hos min farmor & farfar. Hoppas jag! ♥

TACK, FÖR ALLT! VI SES NÄSTA ÅR!

XOXOXOXO

Kommentarer

Postat av: Lovisa; Livet i Portugal

Publicerad 2011-01-01 13:19:05

sv; Javisst har jag förändrats!! Hehe :) GOTT NYTT ÅR på dig med!! :D ♥

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-01-08 22:51:16

Hur bär du dig åt för att fota i mörkret?

Använder du stativ eller har du något speciellt objektiv/linser ? :)

Kram

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv