Felicia Karlström - storasysteralskarmode

A LITTLE HARE.

2010-08-18 @ 22:27:51 Publicerad i Allmänt,




Två bilder på en hare. Jag gick väldigt nära den. Den var inte ett dugg rädd.

Idag har jag hjälpt min kompis att måla sitt rum. Vitt istället för gult. Det blir jättefint!
Min lillasyster fyller år idag, så vi åt goda jordgubbsbakelser.
Underbara ♥

Sen åkte pappa och jag ut på ett naturreservat, och vi såg ett rådjur, hann
tyvärr inte fota den. Sen när vi skulle åka hem såg vi en gullig liten hare.



Kommentarer

Postat av: Ellen Lindberg

Publicerad 2010-08-18 23:06:37

Det hade jag absolut :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-19 01:13:38

SV: Åhh, det är typ det största problemet! Jobbigt också.

Hoppas det går bra med håret. Det kommer nog bli supersnyggt! :D

Postat av: camilla

Publicerad 2010-08-19 15:53:02

fin blogg ! (:

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv