Felicia Karlström - storasysteralskarmode

IS THAT A ROSE?

2009-09-08 @ 19:00:58 Publicerad i ,


Rosenpelargon, min mamma är "samlare" på pelargoner. Eller hon är samlare på rosenpelargoner.

Jag gillade bilden jag fotade, en rosenpelargon, visst ser det ut som en ros? I love it!
Idag har jag varit på skolan vilket var tråkigt. Eller långtråkigt var det. På fredag ska
jag springa 3 varv(2 km?1,5? runt skolan, alltså 3 varv.) Tråkigt & Jobbigt, jag som
har dålig konditon. Måste börja träna, jag som skulle börja gå promenader eller jogga..
hmm vart tog det vägen?
Bara därför ska jag ut på en promenad nu! Haha =)
Senare blir det Överlevarna och Andra Avenyn(Men jag har redan sett på svt.se).


Ha en trevlig kväll !

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-08 19:01:25

sv, Kul! Ja vi var på Sandy bay en dag :)

Postat av: elisabeth och charlina

Publicerad 2009-09-08 19:24:47

sv: joo resan va jobbig. 22 timmar och tre flyg byten. Inte kul. Men de verkligen värt de. Min bästa resa hitills tror ja. Vill verkligen inte hem. Men åker nog tillbaka dit snart! ;)

Jo de e jätte bra me mig. Väldigt trött bara :/, sj då?

Postat av: Sandra Johansson

Publicerad 2009-09-08 19:27:52

Tack :)

Allt bra? :)

Postat av: A L E X A N D R A

Publicerad 2009-09-08 19:39:08

sv; ja visst är den! :) Idag var det skola, stan och dansträningar som gällde :) Själv då?

Postat av: Sandra Johansson

Publicerad 2009-09-08 19:46:36

Åh, fy vad tråkigt :(

Krypa på dig :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-08 20:48:10

Så jävla tråkigt när man måste springa i skolan. Själv ska man springa 5 km imorrn.. suck. Men för varje elev så samlas ju 5 kr in till unicef eller nått sånt, de är ju bra!



sv; taack, detsamma :D <3 ja mår bra, du då?

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-09-08 22:36:45

Hej Felicia! Neej du behöver inte be om uräkt, jag har också varit usel på att skriva och det blir så ibland tyvärr;) Med mig är det toppen! Eller ja, rätt bra iallfall, lite trött bara:) Hur är det själv gumman?



Hihi, ja vad kul att du gjorde det! Nej jag har aldrig tänkt att tatuera mig bara för tatueringens skull utan att det ska vara i ett syfte, vilket jag har med tatueringen jag skrev om. Men vem vet? Du kommer kanske på något du vill tatuera en dag!;)



I skolan går det rätt bra:) Mycket läxor med det är bara att bita ihop och tro på sin kämparförmåga, det brukar lösa sig! Hoppas att det går bra för dig!



Åhh jag har saknat dig också vännen! Kramar<3/



Postat av: Anja

Publicerad 2009-09-08 22:58:12

Svar:

Naw, tack så mycket mysan!

Allt är tiptop här :) Hur är det med dig?

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2009-09-09 09:31:10

sv; detsamma :D

joorå, nu är jag inte alls lika förkyld som igår så snart ska jag nog bli frisk :) hur är det själv med förkylningen?

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-09 09:50:33

bilden var jättefin

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-09-09 15:03:38

Superfin bild!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-09 20:45:13

Superfin bild! =)



SV: Okej, mysigt. Jag ska titta på tv och ta det ganska lugnt. :P

Puss

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-09 20:47:32

SV: Jo du, jag mår mycket bättre! Tack som frågar. Oj du, nu måste du bli frisk! <3

Den är rätt bra, jag skrev om den nyss i bloggen om du har lust att kika in. La också in bild! =)

Pussar

Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

Publicerad 2009-09-09 21:12:23

läcker bild! :-D



Jag ber om ursäkt för det sena svaret, tiden har inte riktigt räckt till för bloggsaker :-(



sv: tackar så mycket! :-)

allt bra idag? <3



Jag är med i veckans blogg hos atariiel, det skulle vara guld värt om du ägnade tio sekunder åt att rösta på mig här: http://alatariiel.blogg.se/2009/september/dags-for-rostning-i-veckans-blogg.html

Jag är nummer 5!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv