Felicia Karlström - storasysteralskarmode

IM A BAD, BAD & BAD.

2009-10-11 @ 00:39:13 Publicerad i Min Vardag,

Förlåt, jag har inte uppdaterat på två dagar. Jag lovar jag ska uppdatera mer! Men
nu till veckan har jag två prov ,så jag kommer nog vara ganska upptagen. Idag har
jag varit en sväng på birsta city(köpcenter) med två kompisar. Ja köpte en mascara
och dust it(osis) hos en frisör. Nu ska jag snart lägga mig.


Ha en trevlig söndag? Klockan är halv ett på natten. 
Jag ska uppdatera mer senare idag? Eller ja, på söndag! Med bilder! Jag lovar!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-10-11 10:48:42

vilka fina bilder du tar! =)

Postat av: Jennsan

Publicerad 2009-10-11 12:13:17

jobbigt med prov!

Postat av: Jennsan

Publicerad 2009-10-15 09:34:03

sv: jaa jag är faktiskt ganska bra på matte haha. men hoppas det går bra för dig då! :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv