Felicia Karlström - storasysteralskarmode

text,plugg,plugg.

2009-03-12 @ 18:42:25 Publicerad i Min Vardag,

Texten/frågorna kommer från my friend LINNEA BENGTSSON.

Vad är klockan nu när du börjar? 18:26 Vad heter du? Felicia Stjärntecken? kräftan Har du egen dator? aa,det kan man säga.Intressen? foto,kompisar,bloggen (L) Favoritband/artist? Black Eyed Peas & Pussycat Dolls. Favoritlåt nu: hm, det är nog PCDs nyaste "Jai Ho" Hur många är online på din msn? 19 Vem är din 5:e online? emma.Har du några olästa mejl på hotmailen? ja 13 stycken Beskriv ditt hår? tjockt,brunt!Vart skulle du bo om du fick välja? Los Angeles, New York eller sthlm. Vad har du på dig just nu? t-shirt med rosett,cardigan,mjukisbyxor.! Vad har du gjort idag? skolan som vanligt!Hur mår du just nu?stressad!! Vilken är din favorit dryck? hm, just nu är det vatten!
Vilket är ditt favorit teve program? topmodel,heroes,andra avenyn,det okända,anna phil.Vem är din förebild?jag har inte direkt någon förebild, men om jag får välja ngn så tror jag väljer Fergie. Vad är bäst med dig? haha, inget!Har du några komplex? nej Hatar du någon just nu? haha, aa alltid!Saknar du någon just nu? jaa Vilken kändis skulle du gifta dig med? haha, jadu, kanske will.i.am :) <3Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? nej!! Hur lång är du? 1.60 Är du nöjd me dig själv? haha, nej det är väl ingen.Vad är du bra på? skratta & shoppa. Vad är klockan nu? 18:34Vad har du ätit idag? matHar du lätt för o somna? om jag är trött,jah! Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?ibland, när jag lyssar på musik i mobilen & på hemtelefonen.Är du osynlig? haha, ibland ja :)
Knarkar du? nej Röker du? nej ! Super du? nej Äter du? ja Snusar du? nej Röker vattenpipa? nej Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? haha kanske om jag hade bättre självförtroende. Skulle du vilja gifta dig med Amanda jenssen? nej Skulle du tänka dig kunna dejta nån? ja Städat eller stökigt? städat,haha :) men mitt rum ser ut som ett jag vet inte vad..Gillar du anonyma bevakare? jadå :) men roligare med dom som kommenterar & säger vad dom tycker!
Vågar du rapa högt inför andra? aaSkriver du mer än 2 utropsteckenn? haha, aa då !!!!!!
Vad är klockan nudå? 18:38Vad ska du göra sen?plugga,plugga,plugga! Är du inne på msn nu? jupp Hur ofta sitter du vid datorn? ofta Cola eller redbull? cola Vem står dig närmast, mamma eller pappa? båda :) Behöver du kärlek? ja Blir du full varje helg? haha, nej! Natt eller dagmänniska? haha, jag är nog båda..men kanske mer nattmänniska :) Är du vampyr? nej?eller kanske jag är? :) who knows? Är du transa? nej Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? bak Vill du ha barn någon gång? jadå Är du beroende av nånting? min älskade kamera,alla mina polare & familj.  Vad vill du bli när du blir stor? lungt fotograf :) annars kommer jag vara hobbyfotograf =) det kan jag lova! ;)
Är du rädd för att dö? aaaa!Vad är klockan nu när du är klar? 18:41

hinner inte skriva mer,haha =,] har inga bilder här heller.. men jag ska plugga vidare med
matten nu, har prov imorgon =/
önska mig lyckatill :) <3

Kommentarer

Postat av: Silje Helene - Foto & musik

Publicerad 2009-03-12 19:22:08

sv; dampar på anonyma kommentarer haha. Sj? :)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-12 20:36:28

lycka till då! :)<33

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-03-13 13:27:21

SVAR: HIH IJA :d tack <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-13 15:22:53

Jag har inte för mig så mycket :) du då sötan??

Postat av: Jennifer Nilsson

Publicerad 2009-03-14 14:39:22

Hej! Var gärna med i min tävling - Veckans Bild! Läs mer om det på min blogg :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv