Felicia Karlström - storasysteralskarmode

repris.

2009-03-25 @ 22:08:13 Publicerad i Övrigt,



En bild i repris.

Hello, cupcakes! idag har jag varit i skolan som vanligt och mina föräldrar säger att vi ska
bo på hotellet,:D
 men jag skrev ju igår att jag inte skulle. men mina föräldrar har ändrat sig!
så det är ju jättebra, jag har inte så mycket mer att berätta, har läxförhör imorrn, lite stressad
för jag inte kan alla engelska glosor. jag har köpt nya hörlurar också ;) perfect!

nu ska jag fortsätta plugga & fixa mig för kvällen + lyssna på musik "ofc, Lil Wayne ;)<3 "

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: binded magazine

Publicerad 2009-03-26 12:47:25

svar: Ja den var ju så vårig och fin så :D



Nu kan du läsas Lisas torsdagskrönika :D

Hälsningar Redaktionen

Postat av: Frida [om mode och foto]

Publicerad 2009-03-26 18:56:49

sjuukt megafin bild:*<3

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-03-26 20:37:05

Sv: Ja jätte kallt :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv