Felicia Karlström - storasysteralskarmode

CYPERN HERE WE COME!

2009-03-23 @ 21:02:17 Publicerad i Övrigt,


[ Här har ni hotellet.   bilden är tagen från google.com,redigerad av mig. ]

HELLO SWEETIES!  allt bra med er ?
JAG MÅR TOPPEN, JUST NU ÄR JAG PÅ
TOPPENNIVÅ!
I Juni ska jag och min familj till Cypern! Idag har jag varit i skolan
som vanligt och sen så åkte jag & resten av min familj till resebyrån! Vi satt nog
där i ca 20 min och sen bestämde vi oss för dethär hotellet ;) ska bli så himla kul
att åka, vi åker till Cypern sista skolveckan, så jag slipper avslutningen osv.

Nu ska jag kolla på Spårlöst och sen Tonårsliv ;)

Ha en trevlig kväll =]

VI SKA INTE ÅKA TILL CYPERN, RUMMET VAR TYVÄRR INGE BRA. MEN VI SKA ÅKA UTOMLANDS
MEN INTE TILL CALLISTO TYVÄRR! ARRR, IM SO ANGRY OCH SUR! HAR INGEN BLOGGLUST JUST NU!
JAG BLOGGAR KANSKE IMORGON OM JAG ÄR PÅ BÄTTRE HUMÖR!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-03-24 09:26:48

Tack så mycket! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-24 10:38:20

oh vad härligt

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-24 13:48:57

18-135 duger fint. jag älskar vidvinkeln! eftersom detta är det andra alternativet till kitobjektivet, är det kanske inget jag skulle valt att köpa idag dock, utan lagt på ännu en peng för ett än bättre. men fungerar utmärkt som allround objektiv, med snabb fokusering och skarpa snygga bilder!

Postat av: V I L M A [ E N F O T O B L O G G ]

Publicerad 2009-03-24 17:03:49

angående tävligen i min blogg: du har kommit till finalen. Checka inlägget! ;)

Postat av: linnhelldén

Publicerad 2009-03-24 17:05:00

Postat av: linnhelldén

Publicerad 2009-03-24 17:07:05

haha där har jag vare :D:D<3 var där för typ tre år sen, jag svär det är as mysigt där. och jag ska också till cypern i sommar ;)

Postat av: Josephine

Publicerad 2009-03-24 18:08:55

allt bra idag ? :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-03-24 18:35:20

Tack igen :D

Ohoo jag vill också resa iväg till cypern, har aldrig varit där!

Skulle helst vilja åka dit nu, slippa all snö och skit :D

Postat av: binded magazine

Publicerad 2009-03-24 18:35:49

Heya! Du har väl inte missat vår bloggtidning? =) Vi på redaktionen skriver ordentliga texter varje dag och vi har även ett helt gäng duktiga frilansare som skriver för oss.



Sedan kan du självklart själv skicka in texter och bilder eller tipsa oss, mycket nöje!



//Redaktionen

Postat av: C Y R E U S

Publicerad 2009-03-25 13:21:51

Tack Felicia:D<3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv