Felicia Karlström - storasysteralskarmode

DÅLIG UPPDATERING.

2009-06-23 @ 22:23:46 Publicerad i Resor,


Bild från Cypern, fotad av mig.

Heeej! Är allt bra med er? Jag mår iallfall bra! Jag är just nu i Skellefteå. Jag har släkt
och vänner där. Jättemysig stad. Jag har inte bloggat på 2 dagar? Om jag har rätt.. jag
ska försöka vara mer aktiv. Men det är lite svår för tillfället. När jag kommer hem ska jag
blogga och lägga upp bilder sån bara tusan! Nu ska jag kolla på tv och snart lägga mig
ska upp tidigt imorgon.

Bloggar imorgon kanske, vi får se ;) Om jag hinner..ska bort imorgon.
PS. Jag har äntligen fått Sims 3! Ska bli så roligt att spela när jag kommer
hem! Riktig sims nörd jag är, har varit det sen jag var litet barn. haha :D

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-23 23:03:48

naw, så lite så!

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-06-23 23:08:43

Sv: Tack! :D



Ojj, vad läskigt! Kollade på dina Cypern-bilder och ser att du har varit på samma hotell som jag samtidigt! :O Vad också på Cypern nu för nån vecka sedan, och jag känner igen bilderna myyycket! Eller jag är i all fall nästan säker, vad hette hotellet du va på? xD

Postat av: V I L J A ♡

Publicerad 2009-06-24 11:53:17

Hejsan! Tittar in och önskar dig en fin Onsdag (:

Postat av: emma

Publicerad 2009-06-24 17:17:06

tack så mycket ^^



vilken härlig bild! hoppas du har det jätte bra där då :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-06-24 19:40:16

åh, vad härlig bild! (:

jag vill också ha the sims 3, fast jag är rädd för att det ska ta för stor plats på datorn. xD

KRAM. <3

Postat av: amanda (fd writephotos.blogg.se)

Publicerad 2009-06-25 12:03:10

fint!!!!

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-06-27 01:11:38

sv: Låter skojigt :) Jag har nog missat bilden på din kusin Herman, har du den i din blogg? :)

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-06-27 23:26:09

Åh hoppas att du har det jättehärligt i Skellefteå!:) Låter som det! Allt bra annars då? Undrbar bild där Felicia! Ha en fortsatt underbar kväll fina du! Tusen pussar!<3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv