Felicia Karlström - storasysteralskarmode

the dark, the dark sky.

2009-01-18 @ 16:05:22 Publicerad i ,

Hello sweeties, ingen uppdatering på ett tag pga. skolan och andra
saker.
just nu sitter jag här och lyssnar på musik och kikar runt på alla
underbara,fina,söta fotobloggar(!) jag älskar dom! nu börjar det bli
mörkt och jag har inte varit ute och fotograferat nått på hela helgen.
jag tänkte faktiskt göra det förut, men det blev inte av. sitter och kollar
på massa objektiv, funderar på att spara lite pengar och köpa ett
nytt objektiv, ett fint och bra inzoomnings objektiv. jag skulle gärna vilja
ha ett Nikon AF-S 70-300 / 4,5-5,6 G VR IF-ED. Jag ska nu tända lite
ljus och fotografera, vi får se om jag får någon ny bild som favorit.

jag hoppas det blir mer uppdatering denhär veckan. jag ska
försöka att uppdatera med mer bilder och mer text. ska göra
om bloggen ingen, jag hoppas det blir bra ;)
ha en fortsatt trevlig söndag!

Felicia
x

här får ni en bild på en kiwi , som jag fotograferade för ca.1 vecka sen.

Kommentarer

Postat av: Carita

Publicerad 2009-01-18 19:13:56

svar: aw cutie, taaaack så jättemycket! : du är så fin, vet du om det? <3

jag mår bara bra faktiskt, själv då? OCH MUH, nu gjorde du mig sugen på kiwi och vi har ingen kiwi hemma ;< ihh, var du tvungen? nej, nu är jag arg på dig. skriv aldrig mer till mig, okej? ;o





hahah nej, förlåt. jag känner mig lite hyper, ehheh.. man blir hög av att plugga, tror jag. puss finaste du! :
<3

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-18 20:59:34

Jaha okej, mysigt :) Samma här, jag har lite olika projekt i skolan.. känns tyvärr som att man blir så tidsbegränsad. Händer det nåt kul i veckan då? :)

Postat av: Julia

Publicerad 2009-01-18 21:21:29

härlig blogg och gillar bilden på kiwin :D

Postat av: niki

Publicerad 2009-01-19 07:55:56

vilken härlig bild :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 15:36:35

sv. jaa,. jag tycker att det är jätte gott iaf om man har det på pringles chips, för då får dom en liten söt smak :) jag har okcså ketchup på allt, haha :)

men händer idag då?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 18:07:34

sv. okej :) haha, till tacos? ;o haha :') det lät ju ännu konstigare än att jag har ketchup på chips, haha :)

Postat av: Roxanna

Publicerad 2009-01-19 19:08:10

Hej babe!



Ja det var ett tag sen! hehe.Denna månaden har jag tränat en massa och jobbat. Sen träffat vänner och familjen =) Du då??



Tack! :D Jag använde mig av en färg från Garnier, tror det var mocka/kastanjbrun! =) Älskar färgen och är såå nöjd! :D Kram!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv