Felicia Karlström - storasysteralskarmode

night publish.

2009-01-12 @ 21:56:10 Publicerad i ,

Hello sweeties, ett litet sent inlägg blev det idag. idag
har jag varit i skolan, en vanlig och tråkig måndag.
jag ser värkligen fram imot nästa helg, ska bli så härligt
med ledighet, fast vi nyss har haft det. jag vill iväg och
shoppa på direkten, jag har värkligen en shopping lust nu.
nu ska jag fixa mig och sen glo på tv hela natten ;) hugs

Felicia
x


ska försöka vara inloggad oftare och försöka lägga in
fler inlägg, det blir inte så mycket denna vecka pga. skolan
och massor av läxor .

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv