Felicia Karlström - storasysteralskarmode

bodylotion.

2009-01-07 @ 21:05:25 Publicerad i ,

Hello sweeties! hur mår ni? jag mår bara bra. har just
sett färdigt på topmodell! ska nu duscha med en ny
tvål jag fick av en vän + bodylotion. har inte haft tid att
blogga idag, har städat och kollat på tv + stan. imorron
efter skolan så ska jag simma med nåra vänner. det
var ett tag sen, men nu ska jag värkligen(!) ser fram
i mot det ;) men nu ska jag duscha, ses ;)

hoppas jag hinner blogga imorgon! ;) hugs

här får ni en bild från skellefteå, en vacker kyrka! ;)

Kommentarer

Postat av: Knutte

Publicerad 2009-01-07 22:25:30

Tack tack, kul att du gillar den :D

Yeah, D80 is the shit :D Men tips, nej det vet jag inte, inget speciellt som har med kameran att göra, någon speciell fråga du har?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-08 06:57:06

Godmorgon!

sv. jaa, visst är det! äter frukost, och du? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-08 22:48:28

sv. okej :) jäpp den såg jag i tisdags, den var jätte rolig tycker jag :) kram

Postat av: Linnea ;>

Publicerad 2009-01-09 21:31:54

såg också på top model :)



sv; tack så jättemkt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-11 21:05:41

riktigt fina bilder du tar!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv