Felicia Karlström - storasysteralskarmode

the picture in the window.

2009-02-19 @ 22:40:20 Publicerad i ,

Heelllo cupcakes! ;) allt bra med mig, hoppas det är det med er också!
idag har jag praoat, som vanligt  "akademibokhandeln"(böcker osv.).
är trött nu så jag ska fixa mig och glo på tv, en stund till.. men nu ska ni
få en bild(!) hann inte blogga igår, frutom när jag hade rast eller fikapaus
igår. bloggar imorgon,kanske när jag har "fikapaus", eller så blir det när
jag kommer hem, då ska jag fotografera ,det kan jag lova er! ;)

puss&kram

Felicia

Kommentarer

Postat av: Emmee

Publicerad 2009-02-20 14:48:23

haha så passande ^^ du passar säkert också i mörkare hår :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-20 18:12:01

i love te :D

Postat av: e

Publicerad 2009-02-21 10:45:19

vilka fina bilder du tar (:

vad ahr du för en kamera ?

kram

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv