Felicia Karlström - storasysteralskarmode

cupcakes, no it's semla!

2009-02-09 @ 19:44:53 Publicerad i ,

Hello cupcakes! hur mår ni? jag mår bra, har just målat naglarna. visst är det skönt
att fixa naglarna lite extra fina ibland? :)
har prov på onsdag, kommer inte klara det
för att jag inte fattar, hah, men jag ska försöka plugga lite nu, sen blir det 90210 ;)
Idag har jag varit i skolan, slutade 13:00, sen när jag kom hem följde jag med min
pappa på hans jobb, jag fotograferade hela tiden, det blev många fina bilder.. ska
kolla igenom dom nu, men imorgon får ni några. hugs!

Felicia xx

här får ni en semla bild!

Kommentarer

Postat av: nicole,

Publicerad 2009-02-09 20:47:11

svar; jodå den har vart bra jag har vart med mina vänner i norberg ;) <3 händer det något kul i helgen då? :P:**

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-09 21:33:12

sv. okej, skönt! det är bara bra :) tack :) aha, tufft!

fin bild :)

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-02-10 10:46:43

SVAR: jepp det är gratis och jepp det är kul ! :D

Postat av: amanda - FOTO&DESIGN

Publicerad 2009-02-10 16:23:26

tråkigt gott det såg ut !! ;-o

Postat av: amanda - FOTO&DESIGN

Publicerad 2009-02-11 19:27:34

hej :-) ja visst är det i sundsvall! hehe. och jag kan faktiskt inte svara på det, då jag inte äger något macroobjektiv. skall dock köpa ett, och då ska jag satsa på ett nikkor 60 mm f/2.8! kan bara rekomendera att du köper ett fast objektiv om du köper macro. zoomobjektiven fungerar bra, men det fasta är så mycket bättre!

Postat av: Annies Fotoblogg

Publicerad 2009-02-13 18:11:55

Åh vad gott med semla. Jag är så sugen på något gott just nu :P Bättre blir det inte av att se sånna där bilder ;P

Ha en trevlig kväll :)

Postat av: andrea

Publicerad 2009-02-19 11:35:51

riktigt fina bilder hörrudu! oh supersnygg design på bloggen också! :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv