Felicia Karlström - storasysteralskarmode

VÄNSKAP.

2009-08-17 @ 23:53:35 Publicerad i ,





Min lillasyster Josefin & hennes bästa kompis Sanna.

Hej! Idag har jag varit fotograferat Josefin & Sanna. Vi hade jätteroligt och jag fick väldigt fina bilder!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, nästa måndag börjar jag skolan. Jag måste ställa tillbaka dygnet.
Denna sommar har varit helt undebar, men jag önskar jag fick vara ledig längre. Men jag ska försöka
tänka positivt. Nu ska jag borsta tänderna och kolla på en film ;) Godnatt!


Peace
Felicia


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-18 10:09:35

Svar: Nej, dom är 700 px. :)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-18 10:50:35

Superfina kort!

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-08-18 12:43:55

Fina bilder :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv