Felicia Karlström - storasysteralskarmode

TVÅ BILDER.

2009-04-29 @ 20:17:42 Publicerad i Allmänt,


KLICKA HÄR FÖR ATT SE BILDEN I STÖRRE FORMAT.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE BILDEN STÖRRE FORMAT.

Heejsan alla läsare och cupcakes ;) Är allt bra med er?
Jag mår bara bra, toppen helt enkelt.
Idag hade jag SO-prov och det gick bra tycker jag! ;) Jag trodde det skulle vara svårare, men
det var det inte. Jag måste bara tacka Julia! Du har verkligen stöttat mig i allt pluggande och
jag blir superglad varje kommentar jag får av dig vännen! ;) jag är så glad att jag har dig ! :) TACK!
Jag måste också säga att jag är jätteglad för alla kommentarer jag får av alla underbara & trevliga
vänner jag har här på bloggen :) TACK !

Nu ska jag plugga engelska & svenska och äta nått, ihih :)

Hoppas ni får en underbar kväll,vänner.

Peace
Felicia

Kommentarer

Postat av: Frida [om mode och foto]

Publicerad 2009-04-29 20:54:19

hihi, sötnos då! ^^<3

tacktack och mycket fina bilder,<3

Postat av: S A N D Y S P L A C E

Publicerad 2009-04-29 21:54:50

Tack hjärtat.

Mitt sigma objektiv som jag har är lätt värt pengarna. Köpte det för 2000 kr. Mer än hälften av alla foton på bloggen är fotade med det objektivet. Vill du skaffa dig ett sånt?

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-04-29 22:22:19

SV; Åh Felica, vad ska jag säga? Jag blir så underbart glad! Du fattar inte hur glad jag är att jag har dig, det är så kul att läsa dina kommenatarer! Jag finner inga ord gumman=) Jag passade på att skriva om dig i mitt inlägg också, som tack! Pusspuss!

Postat av: I S A B E L L A ♥

Publicerad 2009-04-30 08:53:31

Ja, tack! Vad bra:)



kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-30 09:54:33

svar: aw, tack, det vämer verkligen! :D :D

Det är absolut värt det, om du frågar mig! (:



Återigen jättefina bilder... Den översta bara skriker sommar! :D

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-04-30 15:45:30

SV: Men åååh Felica, det var det minsta jag kunde göra efter att du hade skrivit så om mig! Så lite så! Tusen tack till dig också, du är bäst! Ja, jag ska träffa en massa kompisar och ha kul, låter som att du kommer att få en supermysigkväll! Det hoppas jag verkligen att du får också, du är värd det! Ha det finast vännen, tusen pussar!<3

Postat av: amanda

Publicerad 2009-05-01 10:14:43

åååååh fina bilder. puss<3

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv