Felicia Karlström - storasysteralskarmode

SVAR TILL FRÅGESPORTEN;

2009-04-15 @ 20:40:52 Publicerad i ,

Här får ni frågor & svar,blev inte så många. men det får duga för denna gång;

Hur kom det sig att du startade din blogg?
Svar: Jag ville testa, hur det var att ha en blogg. Om jag tyckte det
var tråkigt skulle jag sluta direkt, men jag valde och ha kvar den ;)


varför heter du storasysterälskarmode?
Svar: När jag startade bloggen, var det till för att bara vara "mode".
Men efter ett tag tyckte jag det var roligare att skriva om foto och
lägga in bilder. En idag,älskar jag mode, men jag är just nu väldigt
intresserad av foto.


vem är din idol?
Svar: Black Eyed Peas, Pussycat Dolls, Lil Wayne, 2Pac osv.
Jag gillar det mesta med Hiphop :)

jordgubbar eller hallon?
Svar: Jordgubbar ;)

sommar eller vinter? 
Svar: Sommar (L)

Kommentarer

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-04-15 22:12:29

SV;Åh vad bra! Tack så jättemycket, vad kul att du tycker det! I veckan blir det som vanligt en massa plugg inför alla kommande prov framförallt=) Vad händer i din vecka då?



Pusspuss!

Postat av: cattis

Publicerad 2009-04-16 10:16:18

Så lite så, gillar att ställa just den frågan för att veta hur folk tänkte :P & tack för svaret :)

Postat av: Julia tb

Publicerad 2009-04-16 16:35:44

SV; haha, många skulle påstå att jag är bra på matte för att jag är så ambitiös men jag är inte sådär jättebra som många tror=) Jag är mer språklig av mig om man säger så, och gillar att formulera mig med ord hellre än med siffror! Matte är inte mitt favoritämne men inte mitt värsta heller ;)



Åh vad härligt med lov! Pusspuss!

Postat av: Frida ..

Publicerad 2009-04-20 21:03:09

Vilken otroligt härlig bild :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv