Felicia Karlström - storasysteralskarmode

VMA 08

2008-09-07 @ 22:16:15 Publicerad i ,

Tjjooho bloggen, har nyss räknat matte ,och satt på inspelning på
 video music award, som ska bli väldigt roligt att se. haha .)
den enda jag är lite ireterrad på är att dom sänder det 02:00 i natt.
igentligen vill jag se den men orkar inte var uppe så länge, och
sitta framför tv typ till klockan 5 när det slutar. haha :) så imorrn när
jag kommer hem från skolan då ska jag kolla på det, hoppas britney
gör det bra, hennes uppträdande, jag tror hon faktisk kommer göra
det bra, och det hoppas jag värkligen. nu ska jag fixa till lite på rummet
och fixa mig och kolla på tv och lägga mig.

Felicia
x

här är från förra året, britney spears fiasko,

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2008-09-07 22:19:02

Sv: Jag har fixat med folks bloggdesigner och bara tagit det lugnt. Själv då?

Postat av: Sophie

Publicerad 2008-09-07 22:44:19

Oh tack tjejen!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-08 15:45:47

Sv; Hej, jodu, jag har vart i skolan, o i kväll ska jag på bild & form dudå?



Kram



Postat av: emma

Publicerad 2008-09-08 17:58:08

vill också se vma, men får nog kolla på typ youtube :P

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv