Felicia Karlström - storasysteralskarmode

free day, tomorrow.

2008-09-15 @ 22:21:44 Publicerad i ,

´Tjoooho, har nyss kommit hem från min polare, vi har gjort ansiktsmask.
vi såg så himla roliga ut, jag hade köpt en ansiktsmask som fasnar på huden
och som man sen drar bort, fast jag ska nog köpa nästa gång en mask du sätter
på huden och sen ta bort den. det skulle nog var bättre och roligare. imorrn är
jag ledig för lärarna skulle ha nått, så vi blir lediga, haha :D det ä bra de, imorrn
ska jag med min kompis på stan och köpa kläder, eller jag ska köpa ett par
jeans, på gina tricot tror jag :) hehe, och lite andra grejor. men nu ska jag kolla
på tv, jag har tänkt på en sak, jag kollar alltid på tv på kvällen innan jag lägger mig.
haha :) aaja, nu ska jag kolla på tv och fixa lite saker tills imorrn.godnatt<3

 ( S K A   K N Ä P P A   M A S S A   K O R T  I M O R R N .  ) 
                       

                       S Å   K O L L A   I N  I M O R R N !

Felicia
x


           Här sitter jag och myser vid datorn. <3



                 en bild från förra veckan , jag sitter och blundar. haha :)

Kommentarer

Postat av: J O N N A

Publicerad 2008-09-15 23:29:12

heej :) tack så jättemycket :)

Postat av: I D A

Publicerad 2008-09-16 00:00:53

Haha, tack ska du ha :) Skönt med en ledig dag! Skulle jag också behöva!a

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-09-16 08:03:39

Nu sitter jag på jobbet och segar, dudå?

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-09-16 10:34:21

(svar) tack så mycket :), måste säga att du har en snygg bloggdesign du med :D

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-16 10:48:49

Svar: För att jag hatar mina föräldrar. ( Och de verkar onekligen hata mig med )



Jag är också ledig idag! ;D

Postat av: felicia

Publicerad 2008-09-16 18:38:25

Postat av: emma L

Publicerad 2008-09-16 18:43:48

svar: tack, desamma du :)

Postat av: emelie

Publicerad 2008-09-20 22:47:39

snygg data :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv