Felicia Karlström - storasysteralskarmode

förkyld..

2008-09-11 @ 20:54:03 Publicerad i ,

Tjjoo Bloggen! Hur mår ni? jag mår bra, men lite förkyld. förra gången
jag var förkyld så var jag nästan sjuk asså,jag hade feber och ont ihalsen
men nu så är jag bara snuvig och lite ont i halsen ibland. hehe (=
idag har jag inte gjort så mkt än varit i skolan och varit på komfermations
grej, haha :) nu ska jag kolla på tv och plugga fysik, jag gillar inte fysik,
jag hatar det förlåt . men jag gör värkligen det. hatar det!
ska frästen duscha också,ser ut som vetefan..

Felicia
x


Kommentarer

Postat av: Vanessa

Publicerad 2008-09-12 20:16:19

Jo L.A vill jag också till...

men det e farligt där :)

Postat av: Priscilla

Publicerad 2008-09-12 20:32:38

jag var också förkyld. Fast det var förra veckan

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv