Felicia Karlström - storasysteralskarmode

marykate or ashley? :)

2008-09-23 @ 19:50:34 Publicerad i ,


Vem gillar ni bäst? Mary-Kate eller Ashley?
själv gillar jag bäst Ashley.

Tjena bloggen,  idag har jag vare i skolan som alltid.
efter skolan gick jag till en kompis . och hade roligt. <3
och nu så sitter jag här och pluggar, eller jag har typ inte
börjat plugga, jag ska plugga snart, ska lägga in bilder på
datorn och lite sånt, hehe (=  snart kommer min kompis
Linnea på besök från skellefteå. =) ska bli roligt. hihi. <3
men nu ska jag plugga , måste värkligen det.

bloggar maybe lite senare. då kommer det bilder på
mig och mina polare idag. hehe. see yaa<3

Felicia
x

ps. glöm inte andra avenyn kl.20:30

Kommentarer

Postat av: micaela

Publicerad 2008-09-23 19:56:01

Sv: Väntar på att få in mycket mycket svar till min frågestund haha, och så sitter jag här och är lyckligast i världen! Du själv då? :)

Postat av: N A T A S C H A

Publicerad 2008-09-23 19:57:50

hallå så ! jo tack det är bara bra ;D sj då?

Postat av: Christine

Publicerad 2008-09-23 19:59:32

sv; tack vännen, desamma :) Hihi inte mkt, pluggar usch.. Du själv? åh tack så mkt, den komemr från urban oufitters.

Postat av: Olivia

Publicerad 2008-09-23 20:35:18

Höstfynda hos Madelene1986!



Skäm bort dig själv eller någon du tycker om! Fram till den 1 Oktober kan du få en unik bloggdesign för halva priset! Så se till att anmäla dig på direkten! Hur du går tillväga kan du läsa här: http://madelene1986.blogg.se/2008/august/bloggdesign-nu-halva-priset.html



Dessutom kan du vara med och tävla om en Orientalisk Massageolja som är alldeles ny på marknaden. Unna dig en kväll med ett gott vin, levande ljus och en lugnande massage!



Hos mig hittar du även information om hur du går tillväga för att bli fotograferad samt de bilder jag tagit. Du kan också se en del av de bloggar jag designat. Här finns också skönhetstips och en massa om mitt liv som ung mamma!



Kicka in vettja!

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-09-23 21:26:48

ash:)

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-09-23 22:16:42

Jag kan inte välja mellan dom :) De är så grymma båda två, på oliak sätt!

Postat av: JESSICA

Publicerad 2008-09-24 13:50:47

Mk är min favorit :)

Postat av: sara - misscupcake

Publicerad 2008-09-24 19:19:46

Jag gillar nog båda lika mycket, men måste jag välja så blir det Mary kate :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-05 17:34:15

ashley jag också:)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv