Felicia Karlström - storasysteralskarmode

äppelpaj

2008-09-08 @ 19:29:59 Publicerad i ,

Heey bloggen, nu har jag just gjort en äppelpaj, har smakat lite
på den och det är underbart god. idag har jag varit i skolan, funderade
på att åka in till stan ,men blev inte av. så jag och min kompis
gick hem till mig och fikade och kolla på tv. såg Anna Phil.
mitt favorit program, haha :) love it, faktiskt! ska nog köpa boxen
som finns på hemmakväll för ynka 149 kr , måste bara ha den asså!
nu ska jag kolla lite på tv , och kolla lite i en tidning, och äta
äppelpaj, yuummmyy! här får ni en bild på pajen som är i ugnen.

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-09 15:34:33

Sv; Ja, men det är ju bra att det finns dager till det också! ;)



Anna Phil, den serien har jag bara hört talas om men den är bra alltså?

Kram

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv