Felicia Karlström - storasysteralskarmode

soon halloween babes!

2008-10-30 @ 13:59:25 Publicerad i ,

Tjooohejs, hur mår ni? själv mår jag bra, sitter här och
längtar tills imorrn och i övermorrn, i morgon fredag ska
jag på halloweenmiddag hos min farmor och farfar. ska
bli jättekul och på lördag då ska jag på halloween party
ska bli värkligen jätteroligt! :) läängtar, hah :) steg upp
klockan kvart över 10 idag, konstigt igentligen , att jag var
uppe ganska länge i går (typ 01:00) och sen så sover jag
till 10 , hmm :) är med en polare just nu, ska hitta på nått.
just nu , är det SNÖ här, igår kväll snöade det som faan!
förlåt mitt ordspråk men alltså jag gillar tyvärr inte snön
själv vill jag ha sommar och sol och bad :) aja, de är inge
att göra åt, igår var jag ute och fotograferade lite naturbilder
så det kommer lite ikväll, lite naturbilder! :) måste fixa till
dom lite, men vissa bilder behövs inte alls fixas, heh:)
bloggar ikväll, då får ni lite naturbilder :)

Felicia
x

såhär såg det ut imorse när jag öppnade vädringsfönstret! :)

Kommentarer

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-10-30 14:44:53

härlig bild :)

Postat av: ami

Publicerad 2008-10-30 14:56:36

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

Postat av: JONNA

Publicerad 2008-10-30 15:40:28

sv; hehe okej! :>

jag gör inte mkt alls, själv?

Postat av: maria

Publicerad 2008-10-30 17:51:15

hahah tack :D kan behövas, nae ska precis ta o fixa lite hemma spa , pyssla o ta hand om mej :)

du då??

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv