Felicia Karlström - storasysteralskarmode

snart halloween 8)

2008-10-28 @ 22:25:27 Publicerad i ,

Tjingeling, hur mår ni? själv mår jag bra. idag har jag varit
hos min farmor & farfar. har haft riktigt kul , har inte haft tid
att blogga, idag har jag varit på en långpromenad eller inte
riktigt en "lång" promenad, men de var en liten bit. funderade
på vad jag ska göra imorrn , ska ha filmkväll med nåra polare
men vi vet inte vilken vi ska vara hos, ska bli rikigt kul. nu ska
jag bara kolla på tv och mysa med en filt. visst är det kallt nu?
här är det runt nollgradigt. jag hatar värkligen när det är kallt,
men ändå mysigt när man är hemma och instoppad i en filt.
aja, nu ska jag kolla på en film, få se vad det blir :)
bloggar imorrn, på fredag blir det halloweenfest hos min
farmor & farfar, med middag och mys och på lördag så
är jag bjuden på ett halloweenparty med nåra polare. vi
ska se en skräckfilm, som jag hoppas är hemsk så jag
får lite marddrömmar(inte) haha :) godnatt på er!


Felicia
x

 * imorgon ska jag försöka fotografera lite 8]

Kommentarer

Postat av: JONNA

Publicerad 2008-10-28 22:36:13

sv; nej, jätte tråkigt att han e död :<

jag gör inete mkt alls :p sj?

Postat av: mikaelam

Publicerad 2008-10-29 18:21:01

sv; hahaokej! :D inte mycket, själv? :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-29 20:17:28

Svar: Inte så mycket, jag kollar lite på tv. Kom nyss hem :)

Postat av: JOANNA

Publicerad 2008-10-29 21:48:54

sv: haha nej, jag drömmer om spets-klänningen från monki, jag e kär!

Postat av: Lexie

Publicerad 2008-10-30 07:42:10

skulle till polen och kom faktiskt iväg tilslut i alla fall :) vi bokade om biljetterna :)

Postat av: JONNA

Publicerad 2008-10-30 13:08:41

sv; tror inte jag kan välja någon favorit låt, så många bra :) själv?

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv