Felicia Karlström - storasysteralskarmode

saknad.

2008-10-27 @ 21:58:12 Publicerad i ,

Tjingeling, hur mår ni? själv mår jag bra, har nyss
badat och tagit en ansiktsmask och smörjt in mig
i min "älskade" body butter. jag kollade igenom mina
gamla sparade bilder för min gamla mobil (W300i)
jag hittade en supersöt bild på min älskade kanin
jag hade, hon dog 2007. saknar henne<3 här
kommer en bild på min saknade kanin Jinnie!

imorrn så ska jag till min farmor & farfar. så
jag bloggar på morgonen eller mitt på dagen
när jag är hos min farmor & farfar.  =]

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-10-27 22:10:56

Svar: Tack så mycket! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-27 23:37:11

Åh va gullig kanin :) Jag har två st själv :P



Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv