Felicia Karlström - storasysteralskarmode

rulltårta, yummyy

2008-10-13 @ 16:49:44 Publicerad i ,



Tjiingeliing, hur mår ni idag? själv mår jag bra. en helt vanlig och tråkigt
måndag. tycker jag, jag gillar inte måndagar. kommer aldrig göra heller.
Idag har jag vare i skolan som vanligt, och bakat en rulltårta. den blev
rekord god, haha, älskar värkligen den. ett ord, yummyy<3 nu ska jag kolla
lite på tv och äta snart. bloggar ikväll, ska se toppform 20:45 på 1:an. har
det som läxa i hemkunskap, hmm, alltså jag känner på mig att jag kommer
att glömma och se det. nu ska jag äta. hah :) ses

Felicia
x

bloggar ikväll.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-10-13 17:00:30

den där ser ju inte så himla dum ut :P

Postat av: Mimmi

Publicerad 2008-10-13 20:25:59

svar: haha, ja det är lite udda kanske (a) Men det passar mig, som jag blir kallad för ^^

Åh, vilken härligt bild!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-16 08:35:41

gött :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv